فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه آنلاین توان موتور فروشنده الکتروموتور تک فاز و سه فاز در برنده های زیمنس,abb,vemat و الکتروموتور چینی گوانگلو و همچنین محصولات الکتروموتور تک فاز و سه فاز ایرانی موتوژن و الکتروژن در ایران می باشد.واردات مستقیم و بهره گیری از شبکه فروش و توزیع گسترده یاعث ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی گردیده است.

الکتروموتور کوچک

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۰۱ ب.ظ

الکتروموتور کوچک
در بازار لغات و الفاظی مصطلح می شوند که گاه تا مدتها اسامی مانداگاه ایجاد میکنند. یکی از این لغات و نام ها الکتروموتور کوچک است.
در کل کل الکتروموتور از آن دسته تجهیزات و ابزار نیست که بتوان آن را با واحد اندازه کوچک، متوسط یا بزرگ نامید.الکتروموتورها بر اساس استاندارد و بطور عام بر اساس قدرت بر حسب توان یا اسب بخار تقسیم بندی و نامیده میشوند.

به طور مثال در صورت مراجعه به بازار الکتروموتور، حتما الکتروموتور تک فاز و یا الکتروموتور سه فاز با ذکر توان (وات/اسب) و دور در دقیقه باید مشخص شوند. بعد از این مشخصات، ویژگی های دیگری همچون پایه دار، فلنچ دار، پایه فلنچ و یا نیم فلنچ بودن مشخص می شود. در مراحل و مشخصات تکمیلی نوع الکتروموتور که معمولی، دریایی، ضد انفجار، تک ضرب یا دو ضرب، تک دور یا دو دور و ... با توجه به نیاز مصرف کننده تعیین و انتخاب صورت میگیرد.
اما در بعضی موارد اولین سوال برای شروع دریافت و تبادل اطلاعات در مورد محصولات سوالی ساده پرسیده می شود:
الکتروموتور کوچک موجود دارید؟
این سوال به چه معناست؟
در این موارد منظور خریدار این است که آیا در رنج محصولات و سبد کالای خود الکتروموتور سایز پایین موجود است یا تمامی رنج ها بالا هستند.
همچنین اندازه الکتروموتور نیز با توجه به رنج توان تغییر میکند و معمولا پوسته و یا فریم هایی با اندازه کوچکتر مربوط به رنجهای قدرت پایین تر هستند.
در موتورهای جریان مستقیم یا DC اما داستانی متفاوت وجود دارد. الکتروموتورهای DC  علاوه بر رنج توان با توجه به ذغالی و بدون ذغال بودن و گیربکس دار و بدون گیربکس بودن دارای تنوع سایزی بالایی هستند.
پس ذکر این سوال خیلی هم دور از ذهن نیست اما سوال مصطلح نیست و برای خرید الکتروموتور بهترین حالت، مشخص نمودن توان الکتروموتور و یا در صورت نیاز مشخص نمودن سایز ÷وسته به همراه رنج توان می باشد.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی