فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه آنلاین توان موتور فروشنده الکتروموتور تک فاز و سه فاز در برنده های زیمنس,abb,vemat و الکتروموتور چینی گوانگلو و همچنین محصولات الکتروموتور تک فاز و سه فاز ایرانی موتوژن و الکتروژن در ایران می باشد.واردات مستقیم و بهره گیری از شبکه فروش و توزیع گسترده یاعث ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی گردیده است.

قیمت الکتروموتور زیمنس

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۵۲ ب.ظ

قیمت الکتروموتور زیمنس

همواره تمامی تولید کنندگان مصرف کنندگان و کارخانه های تولیدی صنعتی که یکی از انواع الکتروموتور را در تجهیزات خود بکارگیری میکنند به دنبال الکتروموتور مناسب در تجهیزات خود هستند.

فارغ از تمام موارد فنی یکی از مهمترین مسائل، قیمت الکتروموتور میباشد که در بهای تمام شده نهایی محصولات تاثیر بسزایی خواهد داشت. در مقابل شرکتهای تولید کننده الکتروموتور نیز به منظور افزایش سهم بازار و گسترش فروش سعی در به حداقل رساندن قیمت محصولات خود دارند.

متاسفانه با توجه به رشد گستره بازار های تولید و افزایش شمار تولید کنندگان الکتروموتور، کیفیت محصولات فدای قیمت شده و بسیاری از تولید کنندگان به روشهای مختلف قیمت تمام شده محصولات خود را کاهش میدهند تا از این راه سهم بازار خود را افزایش دهند.

متاسفانه ورود کشور چین به بازار تولید الکتروموتو تک فاز و سه فاز و بازاری شدن تولید الکتروموتور باعث تاثیر در قیمت شده است. هر چند وروی چین در ابتدا به دلیل کثرت نیروی انسانی در اختیار، گستردگی کشور چین، هزینه های حمل و تولید پایین و امکان تولید موارد اولیه ارزان بسیار مناسب بود و باعث تاثیر چشمگیری در افزایش تیراژ، کاهش زمان و کاهش قیمت تولید گردید، اما به مرور وارد کنندگان اقدام به سفارش محصولات الکتروموتور سه فاز و تکفاز با حداقل قیمت به منظور افزایش حاشیه سود کردند.

دقیقا در همین نقطه کیفیت محصولات تحت تاثیر قیمت قرار گرفته و رفته رفته رو به افول گذاشت.در کنار این  ماجرا کپی برند های اصلی نیز به دغدغه ای جدید تبدیل شد. به عنوان مثال الکتروموتور ZIMENS  به جای  برند Siemens  تولید و روانه بازار شد.

اما بروز این حاشیه باعث شد تا سهم فروش صاحبان برند تحت تاثیر قرار گیرد و به نوعی سود قبلی را از سفره آنها کسر کرد. سالها پیش الکتروموتور زیمنس جزو معدود نام های موجود در بازار الکتروموتور بود اما در حال حاضر، برند های چینی که بعضا بسیار با کیفیت نیز هستند نیز در بازار صاحب نام هستند و قیمت تعیین میکنند.

در کنار تمامی موارد اشاره شده، هنوز شرکتهای معتبری که اصالت، تجربه و تبحر در زمینه تولید الکتروموتور دارند، به غیر از تولید الکتروموتور، تولید کننده و عرضه کننده تکنولوژی هستند.

امروزه با توجه به رشد و پیشرفت علم و جهش تکنولوژی، تولید کنندگان برتر از جمله زیمنس با شناسایی و ابداع روش های جدید به تولیداتی روی می اورند که به نوعی برتری آنها را در بازار الکتروموتور به رخ میکشد.

و این دقیقا همان نقطه ای که قیمت الکتروموتور را همچنان زیمنس و یا سایر شرکتهای اصلی تعیین میکنند. تایید این مدعا اینکه، با مراجعه به مراکز درمانی و تشخیصی این نام زیمنس است که تولیدات خود را با پیشرفت تطبیق داده و در بازار پزشکی وارد شده است.

ویا در صنایع رباتیک با ورود موتور های سرو های تک زیمنس ورودی تکنولوژیک نموده است. با موتور های دی سی و الکتروموتور های مورد نیاز برای اسکوتر های برقی و موتور های برقی برای انرژی های سبز نیز صاحب نام است.

تمامی موارد بال اشاره شده امام همچنان قیمت الکتروموتور زیمنس یکی از گرانترین الکتروموتور های موجود در بازار است اما باز هم تاکید بر آن داریم که هیچ گرانی بی دلیل نیست که تمامی قعات بکار رفته از سیم مسی بسیار با کیفیت گرفته تا پوسته و بلبرینگ و ترمینال و ... از بهترین متریال ها استفاده شده و مدت کارکرد و مصرف انرژی بسیار پایین تری به نسبت محصولات مشابه خود دارند و اگر قیمت را با زمان استفاده و مصرف انرژی مقایسه کنیم باز هم قیمت الکتروموتور زیمنس بسیار پایین است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی