فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه آنلاین توان موتور فروشنده الکتروموتور تک فاز و سه فاز در برنده های زیمنس,abb,vemat و الکتروموتور چینی گوانگلو و همچنین محصولات الکتروموتور تک فاز و سه فاز ایرانی موتوژن و الکتروژن در ایران می باشد.واردات مستقیم و بهره گیری از شبکه فروش و توزیع گسترده یاعث ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی گردیده است.

روش های نصب الکتروموتور

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

یکی از سوالات متداول در زمان خرید الکتروموتور روش نصب یا اتصال الکتروموتور می باشد. اولا باید به انواع روش اتصال اشاره ای داشته باشیم.

الکتروموتور پایه دار

- الکتروموتور فلنچ دار

- الکتروموتور نیم فلنچ

الکتروموتور پایه فلنچ

تمامی موارد اشاره شده از نامشان پیداست که چگونه در ماشین آلات مورد استفاده وظیفه تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی را به انجام می رسانند.

زمانیکه از یک الکتروپمپ سرکولاتور شوفاژ استفاده میکنیم، باید حتما روش اتصال آنرا تمام فلنچ تهیه نماییم تا اتصال آن به فلنچ در مسیر لوله کامل شده و چرخش آب در مسیر لوله های رفت و برگشت شوفاژ انجام دهد.

در ماشین آلاتی که دارای شاسی هستند و سایر الکتروموتور بالابوده و به تبع آن دارای وزنی سنگین هستند، نوع اتصال پایه دار انتخاب میشود تا با قرار گرفتن بر روی پایه ها  بر روی شاسی، وظیفه انتقال انرژی انجام پذیرد.

معمولا در اتصال الکتروموتور به گیربکس ها از نوع نیم فلنچ بهره گیری میشود.

در پاره ای موارد اتصال الکتروموتور بر روی زمین و یا شاسی است ولی اتصال شافت از طریق کوپلینگ انجام نمی شود و حتما باید از طریق اتصال فلنچ در خروجی الکتروموتور این وظیفه انجام می شود. در این گونه موارد از الکتروموتورهای پایه فلنچ استفاده میشود.

با توضیحات فوق در می یابیم که هر الکتروموتور باید از طریق یک روش اتصال انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل نماید و این موقیعیت و نوع دستگاه و وظیفه کاری ماست که معین می کند از کدام الکتروموتور با کدام روش اتصال بهره بگیریم.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی