فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه آنلاین توان موتور فروشنده الکتروموتور تک فاز و سه فاز در برنده های زیمنس,abb,vemat و الکتروموتور چینی گوانگلو و همچنین محصولات الکتروموتور تک فاز و سه فاز ایرانی موتوژن و الکتروژن در ایران می باشد.واردات مستقیم و بهره گیری از شبکه فروش و توزیع گسترده یاعث ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی گردیده است.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

قیمت الکتروموتور زیمنس

همواره تمامی تولید کنندگان مصرف کنندگان و کارخانه های تولیدی صنعتی که یکی از انواع الکتروموتور را در تجهیزات خود بکارگیری میکنند به دنبال الکتروموتور مناسب در تجهیزات خود هستند.

فارغ از تمام موارد فنی یکی از مهمترین مسائل، قیمت الکتروموتور میباشد که در بهای تمام شده نهایی محصولات تاثیر بسزایی خواهد داشت. در مقابل شرکتهای تولید کننده الکتروموتور نیز به منظور افزایش سهم بازار و گسترش فروش سعی در به حداقل رساندن قیمت محصولات خود دارند.

متاسفانه با توجه به رشد گستره بازار های تولید و افزایش شمار تولید کنندگان الکتروموتور، کیفیت محصولات فدای قیمت شده و بسیاری از تولید کنندگان به روشهای مختلف قیمت تمام شده محصولات خود را کاهش میدهند تا از این راه سهم بازار خود را افزایش دهند.

  • وحید سلامت

ترمینال باکس الکتروموتور
یکی از اجزاء الکتروموتور، ترمینال باکس و یا جعبه اتصال الکتروموتور می باشد که معمولا بر روی الکتروموتور قرار می گیرد.در نگاه اولیه و به ظاهر ترمینال باکس اهمیت خاصی ندارد و صرفات محلی برای اتصال برق ورودی الکتروموتور می باشد.
اما در واقع جنس ترمینال باکس، میزان مقاومت در برابر گرما، سرما، رطوبت و امکان اتصال کابل های ورودی الکتروموتور از سمت چپ و یا راست اهمیت ویژه ای دارد.

  • وحید سلامت