فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه آنلاین توان موتور فروشنده الکتروموتور تک فاز و سه فاز در برنده های زیمنس,abb,vemat و الکتروموتور چینی گوانگلو و همچنین محصولات الکتروموتور تک فاز و سه فاز ایرانی موتوژن و الکتروژن در ایران می باشد.واردات مستقیم و بهره گیری از شبکه فروش و توزیع گسترده یاعث ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی گردیده است.

الکتروموتور دست دوم

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۴۸ ق.ظ

الکتروموتور دست دوم با شرایط امروزی بازار جهانی و افزایش شدید قیمت ها بسیار طرفدار پیدا کرده است.

از طرفی برندهای اصلی از قبیل الکتروموتور زیمنس و یا الکتروموتور ABB ، جای خود را به محصولات تقلبی با اقتباس نام مشابه داده اند.

صد البته که این موضوع مورد علاقه تولید کنندگان الکتروموتور قدر صاحب نام نیست اما باید پذیرفت که صنعت کپی، در بازار الکتروموتور نیز نفوذ کرده است.

 

الکتروموتور دست دوم تکفاز

در بازار الکتروموتور، قیمت الکتروموتور تکفاز همیشه از قیمت الکتروموتور سه فاز بالاتر بوده است.

دلیل آن هم تیراژ پایین تر و عدم رقبت تولید کنندگان به تولید این دسته الکتروموتور می باشد.

مصرف بالا، استهلاک زیاد، تعمیر و نگهداری پرهزینه، محدودیت توان تولیدی و … از عدم رغبت تولید کنندگان می باشد.

از طرفی امروزه با پیشرفت صنعت اتوماسیون و استفاده از اینورتر، امکان راه اندازی الکتروموتور سه فاز با برق تکفاز به همراه بسیاری امکانات زیاد فراهم شده است.

اما باز هم در تجهیزاتی نیاز به الکتروموتور با کیفیت تکفازی داریم که خرید اینورتر امکانپذیر نیست و قیمت تمام شده در اولویت است.

با این وجود برندهای الکتروموتور موجود در بازار که اصلی و اوریجینال هستند و کارکرد کمی دارند، برای مشتریان مطلوبیت بالاتری از محصولات چینی بی کیفیت هستند.

به دلیل رعایت استانداردهای بسیار قوی و تولید کاملا نظارت شده، مصرف و پارامترهای الکتروموتور تکفاز به عنوان مثال ABB حتی در نوع دست دوم، کاملا در چارچوب می باشد.

دقیقا به همین دلیل مصرف کننده تمایل به استفاده از یک الکتروموتور دست دوم با کیفیت و اصالت به جای یک الکتروموتور بی کیفیت بی نام که پارامتر مشخصی به دلیل عدم رعایت استانداردهای دقیق ندارد، خواهد داشت.

الکتروموتور سه فاز دست دوم

در بازار الکتروموتور دست دوم، الکتروموتور سه فاز رونقی دیگر دارد.دلیل آن نیز تولید و تیراژ بالاتر در رده موتورهای الکتریکی دست دوم می باشد.

اصلا در بسیار موارد صرف واژه دست دوم در مودر الکتروموتور وجود دارد و الکتروموتور در انبار استاک شده و به هیچ وجه استفاده نشده.

اما دلیل آن چیست؟

شرکت های تولید کننده بسیار پرقدرت در خطوط تولید خود باید تولیدی مستمر و بدون توقف داشته باشند.

اگر در فرایند تولید وقفه ای اتفاق بیافتد، ادامه خط تولید دچار بحران شده و عملا تعطیل خواهد شد.

فرض کنیم در بخشی از خط تولید الکتروموتور سه فاز استفاده شده  و به هر دلیل از حرکت باز می ایستد.

این شرکت ها به ازای هر قطعه در خط تولید یک پشتیبان یا Back Up دارند که در صورت توقف بلافاصله الکتروموتور جایگزین در فرایند قرار میگیرد.

حال آنکه در بسیاری موارد این الکتروموتور موجود در انبار به هیچ وجه استفاده نمیشود و در فرایند بازسازی و تعویض خط تولید به عنوان الکتروموتور دست دوم فروخته می شود.

در بسیار موارد دیگر نیز کارخانه های ورشکسته ای وجود دارند که تجهیزات خود را با کارکردی بسیار پایین به فروش میرسانند.

به طور خلاصه، همیشه واژه استوک و یا دست دوم به معنای الکتروموتور مستعمل که کارکردی طولانی داشته نیست و در بسیاری موارد الکتروموتور کاملا نو می باشد.

شناسایی این دسته الکتروموتور ها و خرید از منابع قابل اعتماد عرضه کنند الکتروموتور استوک بسیار توصیه می گردد.

فروشگاه توان صنعت با دسترسی به بازارهای جهانی و کانال های موجود، موجودی قوی از الکتروموتور دست دوم در انواع تکفاز و سه فاز در برند های اصلی و باکیفیت دارد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی