فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه الکتروموتور تکفاز و سه فاز

فروشنده انواع الکتروموتور تکفاز و سه فاز اروپایی ایرانی و چینی

فروشگاه آنلاین توان موتور فروشنده الکتروموتور تک فاز و سه فاز در برنده های زیمنس,abb,vemat و الکتروموتور چینی گوانگلو و همچنین محصولات الکتروموتور تک فاز و سه فاز ایرانی موتوژن و الکتروژن در ایران می باشد.واردات مستقیم و بهره گیری از شبکه فروش و توزیع گسترده یاعث ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی گردیده است.

الکتروموتور موتوژن

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶ ق.ظ

شرکت تولیدی صنعتی موتوژن یکی از برترین و پر تیراژ ترین تولید کنندگان انواع الکتروموتور در ایران و دارای رتبه تراز صادراتی محصولات تولیدی به سایر کشور های منطقه است.

تاریخچه :

موتوژن با بیش از 45 سال سابقه در صنعت تولید الکتروموتور ، یکی از پرآوازه ترین تولید کنندگان محصولات صنعتی در ایران است.

شرکت موتوژن با اتکا به نیروی متخصص ایرانی و بهره گیری از معادن و تجهیزات موجود در کشور با گردآوری تمامی ابزار و نیروی انسانی، به ایجاد قطب صنعتی تولید الکتروموتور در شهر صنعتی تبریز اهتمام ورزید .

 

الکتروموتور تکفاز موتوژن

در ابتدا تولیدات موتوژن با محصولات مورد نیاز در بازار داخل با تولید الکتروموتور تکفاز کولری و تولید پمپ آب کولر آغاز گردید.

اما این تازه شروع کار موتوژن بود و از همان ابتدا هدف گذاری شرکت موتوژن در راستای تولید الکتروموتور صنعتی آغاز شده بود.

به همین جهت تیم تحقیق و توسعه موتوژن با اتکا به دانش متخصصان ایرانی، طراحی و راه اندازی تولید الکتروموتور تک فاز را در فاز آولیه رقم زد و انواع الکتروموتور تک فاز تک خازن و دو خازن برای مصارف کولری، اسپیلیت، الکتروموتور دور دور تکفاز، الکتروموتور مشعل و ... را به انجام رساند.

الکتروموتور دو خازن موتوژن تکفاز

امروزه به جرات نام موتوژن در بسیاری از محصولات ایرانی تولید داخل با لوگوی ایرانی درج شده بر روی الکتروموتور مورد استفاده در این تجهیزات قدرت نمایی میکند.

الکتروموتور سه فاز موتوژن

اما باز هم موتور تولید و پیشرفت موتوژن از حرکت باز نایستاد و تولید الکتروموتور سه فاز برای مصارف سبک و سنگین صنعتی در ادامه راه در دستور کار قرار گرفت.

الکتروموتور سه فاز موتوژن در دور های مختلفت  اعم از 900، 1500 و 3000 دور با فریم های چدنی و آلویمینیومی در بازار مصرف عرضه و تجربه خوبی به تولید کنندگان صنعتی که در محصولات خود نیاز به الکتروموتور سه فاز پر قدرت داشتند، به ارمغان آورد.

الکتروموتور موتوژن motogen سه فاز

استاندارد‌های موتوژن

موتوژن فعل تولید الکتروموتور سه فاز ایرانی با کیفیت و بادوام را صرف و نیاز بازار تولید داخل را تامین نمود.

اما در ادامه به سبب هدف گذاری موتوژن برای صادرات الکتروموتور به کشورهای منطقه، دریافت استاندارد های اروپایی مورد تایید صنعت الکتروموتور در جهان در دستور کار موتوژن قرار گرفت و این شرکت موفق به اخذ تاییدیه استاندارد اروپا CE، اخذ استاندارد ایران و سایر استانداردهای جهانی مرتبط گردید.

هر چند از همان ابتدا پایه گذاری خطوط تولید و طراحی محصولات بر اساس استاندارد های ساخت و تولید الکتروموتور از جمله NEMA بود، اما به سبب دستیابی به بازار های صادراتی، اخد استادارد های جهانی نیز لازم بود که موتوژن به راحتی از عهده این مهم برآمد.

برتری موتوژن

یکی از برترین و مورد علاقه ترین ویژگی های موتوژن به غیر از استفاده از نیروی انسانی متخصص ایرانی در فرایند طراحی و تولید، ایجاد شغل و از همه مهمتر استفاده از منابع طبیعی داخلی برای تولید و استفاده در داخل است.

همواره منابع طبیعی موجود در ایران از قبیل منابع مس، آهن، چدن و ... با اهتمام و زحمت نیروی انسانی کارگری استخراج و در فرایندهای بسیار سخت و طاقت فرسا فراوری میشد و یا به صورت خام و یا موارد اولیه در اختیار  تولید کنندگان خارجی قرار می گرفت و در نهایت محصول با کیفیت و صاحب نام خارجی با موارد اولیه ایرانی ساخته میشد.

به عنوان مثال سیم مسی ایران یکی از با کیفیت ترین سیم های تولیدی در سطح جهان است که تولید و صادر میشود و بسیار از تولید کنندگان الکتروموتور از آن بهره می برند.

اما موتوژن با این موادر اولیه با کیفیت ایرانی، محصولات ایرانی با کیفیت، استادارد و در تراز جهانی تولید نموده و برند موتوژن در بازار مصرف داخل و خارج صاحب جایگاه ویژه شد.

فروشگاه توان موتور، نماینده فروش الکتروموتور موتوژن ، تمامی اهتمام خود را جهت عرضه و توزیع هرچه بهترین این محصول ایرانی با کیفیت انجام میدهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی